ŚWIADCZYMY USŁUGI W ZAKRESIE
Sprzedaży
utrzymanie/ pozyskanie/ do sprzedaż
Infolinia przychodząca
Helpdesk
Back office
Badania konsumenckie
Obsługa reklamacji
W tym
Obsługa telefonicznych połączeń przychodzących oraz poczty elektronicznej
Świadczymy usługę polegającą na obsłudze telefonicznych połączeń przychodzących oraz kontaktów docierających za pośrednictwem poczty elektronicznej.
Umożliwiamy także wydzielenie dedykowanej grupy konsultantów którzy mogą stanowić wsparcie Państwa infolinii w przypadku nadwyżek kontaktów telefonicznych. Możemy pełnić rolę call center które z powodzeniem przejmie obsługę Państwa klientów tak aby żaden kontakt nie pozostał bez odpowiedzi.
Kampanie sprzedażowe
Nasi wyspecjalizowani doradcy mogą realizować z powodzeniem sprzedaż dowolnych produktów oraz usług. Znajdziemy najlepszą grupę odbiorców dla Państwa oferty z możliwością przeprowadzenia wspierającej sprzedaż akcji SMS. Bezpośredni kontakt telefoniczny zapewni wzrost Państwa dochodów oraz zadowolenie klientów z profesjonalnej obsługi.
Badania rynku, opinii publicznej, sondaże
Przeprowadzamy ankiety telefoniczne oraz sondaże zarówno dla klientów indywidualnych jak i biznesowych. Zgodnie z najwyższymi standardami obsługi zapewniamy kompleksowe rozwiązania w realizacji projektów lokalnych, ogólnopolskich oraz dedykowanych dla konkretnych grup docelowych. Dajemy Państwu gwarancję jakości dzięki której uzyskane wyniki będą dla Państwa wartościowe.
Windykacja należności
Wspieramy działania w zakresie windykacji należności jako skuteczny instrument wpływu na dłużnika. Pomagamy realizować podstawowe czynności w postępowaniu polubownym które obejmują monity telefoniczne oraz wezwania do zapłaty realizowane za pomocą wiadomości SMS. Skutecznie doprowadzamy do spłaty długu dzięki doświadczonym specjalistom którzy wiedzą w jaki sposób prowadzić rozmowę tak aby odniosła oczekiwany skutek zachowując pozytywny wizerunek wierzyciela.
Wsparcie sprzedaży bezpośredniej
Zapewniamy wsparcie procesu sprzedaży poprzez telefoniczne umawianie spotkań z przedstawicielami handlowymi czy punktami obsługi klientów. W ten sposób efektywność sprzedaży bezpośredniej którą Państwo realizują znacznie wzrośnie. To oszczędność czasu i redukcja kosztów ponieważ spotkają się Państwo tylko z zainteresowanymi klientami dla których wstępna umowa może być przygotowana już podczas rozmowy telefonicznej.
Aktualizacja baz danych
Zapewniamy aktualizację baz danych z informacjami o klientach wraz z możliwością ich poszerzenia czy tworzenia kolejnych zbiorów. Zaktualizowane bazy zapewniają możliwość szybkiego i efektywnego realizowania akcji marketingowych. Pozyskujemy nie tylko podstawowa dane ale również zbieramy informacje o preferencjach, oczekiwaniach oraz innych cechach klientów.
Obsługa procesów biznesowych
Jako dynamicznie rozwijająca się firma wiemy, iż nasi klienci mają różne wymagania. Nasi partnerzy w głównej mierze są nastawieni na dynamiczny wzrost sprzedaży jak i zwiększenie rozpoznawalności swojej marki na rozwijającym się rynku. Kompleksowa obsługa procesów biznesowych w formie usługi outsourcingowej jest skutecznym rozwiązaniem w takiej sytuacji. Ze swojej strony dodatkowo gwarantujemy przygotowanie procesu obsługi tak aby mogli Państwo wykorzystać nasze doświadczenie.
OUTSOURCING W NASZEJ FIRMIE TO
Dwie lokalizacje w centrum Katowic oraz w samym sercu Chrzanowa. Możliwość otworzenia kolejnych oddziałów zewnętrznych w innych lokalizacjach.
Wykwalifikowany zespół back office z własnym zapleczem logistycznym.
Wymierne oszczędności pozwalające na likwidacji kosztów związanych z funkcjonowaniem własnego call center.