KARIERA

Jak zacząć?

Wystarczy, że wyślesz swoje cv na nasz adres e-mail: fajna.praca@opal2.pl lub skontaktujesz się pod numerem telefonu: 607 678 033.

Kogo szukamy?

Szukamy ludzi z pasją, entuzjazmem i zapałem do pracy. Doceniamy umiejętność pracy w zespole, a także życzliwy stosunek do innych ludzi. Zapraszamy zarówno osoby, które myślą o związaniu się z nami na dłużej, jak i te szukające pracy sezonowej. Jesteś mile widziany, nawet jeżeli możesz pracować tylko na część etatu. Nie musisz mieć doświadczenia zawodowego ani wykształcenia. Wystarczy, że będziesz osobą pełnoletnią. By dostać pracę musisz jednak przejść rozmowę kwalifikacyjną i dopełnić kilku niezbędnych formalności.

Dlaczego warto u nas pracować?

Oferujemy Ci pracę w młodym i dynamicznym zespole. U nas liczy się to, jak sobie radzisz z powierzonymi zadaniami, a nie wcześniejsze doświadczenie zawodowe, wiek czy wykształcenie. Dołączając do naszego zespołu masz możliwość uczestniczenia w atrakcyjnych konkursach, zabawach, programach motywacyjnych oraz imprezach integracyjnych. Nasze zasady pracy są przejrzyste i uczciwe. Przestrzegamy wszystkich przepisów prawnych określających Twoje prawa i obowiązki. Wynagrodzenie jest określane stawką godzinową. Wysokość stawki godzinowej poznajesz w czasie rozmowy kwalifikacyjnej. Realizując swoje cele masz możliwość zwiększenia swojej stawki godzinowej i otrzymania dodatkowej premii finansowej. Miesięczne wynagrodzenie przelewamy na konto regularnie i bez żadnych opóźnień.

Marek Lachera

Marek Lachera

Kierownik Call Center

Przygotowuje strategię pracy całego call center w opraciu o założenia budżetowe. Tworzy harmonogramy, raporty i statystyki efektywności i jakości sprzedaży. Odpowiada za wdrożenie planu zakładanych celów sprzedażowych, wyznacza oraz kontroluje realizację założonych zadań. Do tego znajduje czas na bieganie – bardzo długie i bardzo męczące.

Łukasz Matlok

Łukasz Matlok

Kierownik Kampanii Sprzedażowych

Zajmuje się wsparciem zespołu sprzedażowego w zakresie zleconych przez naszego Partnera projektów pozyskaniowych i utrzymaniowych. Jego zadaniem jest realizacja miesięcznych planów sprzedażowych w oparciu o wskaźniki efektywnościowe, finansowe oraz kontrolę kosztów. Poza motywowaniem, inspirowaniem i koordynowaniem swoich pracowników, pasjonuje się sportem oraz gotowaniem.

Patrycja Ryguła

Patrycja Ryguła

Starszy Konsultant ds. Sprzedaży

W swojej pracy odpowiada za wykonywanie indywidualnych planów sprzedażowych. Do jej obowiązków należy pozyskiwanie klientów poprzez kontakt telefoniczny, budowanie i dbanie o relacje z nimi oraz obsługa posprzedażowa. W wolnym czasie podróżuje, gotuje, jeździ na rolkach i nartach.

Chcesz zmienić swoje życie? Zacznij od zmiany pracy!

Aplikuj!